Συχνές Ερωτήσεις

1Πού βρίσκονται τα Προϊόντα της GLASSART;

Στον εκθεσιακό χώρο της εταιρίας στο 16 χλμ της Λεωφ. Σπάτων. Περισσότερες Πληροφορίες στο τηλέφωνο: (+30) 210 66.69.112.

2Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας της GLASSART;

Οι ώρες λειτουργίας της GLASSART είναι: Δευτέρα έως Παρασκευή από 8:00π.μ. έως 4:00μ.μ.

3Πώς εξυπηρετούνται οι πελάτες της επαρχίας;

Οι πελάτες της επαρχίας εξυπηρετούνται στo τηλέφωνo: (+30) 210 66.69.112 ή μέσω email: info@glassart.gr.

4Πού μπορώ να πάρω περισσότερες πληροφορίες για κάποια προϊόντα που είναι σε προσφορά ή που είδα σε διαφήμιση;

Αναλυτικές Πληροφορίες για οποιοδήποτε προϊόν σας ενδιαφέρει μπορείτε να πάρετε από τα γραφεία μας: 16χλμ Λεωφ. Σπάτων. Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στo τηλέφωνo: (+30) 210 66.69.112 ή μέσω fax: (+30) 210 66.65.226.

5Πόσο γρήγορα μπορώ να παραλάβω τα προϊόντα της αρεσκείας μου;

Ο χρόνος παράδοσης ποικίλει ανάλογα με τα προϊόντα. Μια μεγάλη ποικιλία συστημάτων στέγασης μπορεί να είναι το αργότερο σε 15 μέρες στο χώρο σας.

6Τι σημαίνει εγγυημένη ποιότητα;

Η GLASSART παράγει και διαθέτει τα προϊόντα με τρόπο που ελέγχεται από σύστημα διασφάλισης ποιότητας ISO 9001, ISO 14001, ΟΗSAS 18001. Τα προϊόντα παράγονται ακολουθώντας αυστηρές διαδικασίες ποιοτικού ελέγχου από άρτια εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό, σε σύγχρονες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις και με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας.