Εξυπηρέτηση Πελατών

Η GLASSART διατηρεί μια αμφίδρομη σχέση με τους πελάτες της και βελτιώνει διαρκώς τις υπηρεσίες της, στοχεύοντας στην πλήρη ικανοποίηση των πελατών.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΛΕΤΩΝ

  • Υπηρεσίες Σχεδιασμού από Εξειδικευμένο Τμήμα Μελετών (Αρχιτέκτονες, Industrial Designers, Πολιτικοί Μηχανικοί, Μηχανολόγοι, κ.α.) για:
    • σύγχρονο αρχιτεκτονικό σχεδιασμό βάσει των αναγκών του χρήστη και του περιβάλλοντος χώρου
    • εκπόνηση εξειδικευμένων μελετών για τη βιομηχανική παραγωγή του κτιρίου
    • μελέτες για  την έκδοση οικοδομικής αδείας, κ.α.
  • Πιστοποιημένος εξειδικευμένος σχεδιασμός για Παθητικό Κτίριο, από το PASSIVE HOUSE INSTITUT, GERMANY.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΡΓΟΥ

Η GLASSART, στα πλαίσια της πολιτικής της για την εξυπηρέτηση των πελατών της, διαθέτει εκπαιδευμένο προσωπικό και ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα που φροντίζουν για την άμεση υποστήριξη και την ταχεία εξυπηρέτηση σας.

Οι υπηρεσίες που προσφέρονται είναι:

  • Συμβόλαιο συντήρησης
  • Τροποποιήσεις λόγω αλλαγής χρήσης
  • Επισκευές όλων των προϊόντων
  • Αποσυναρμολόγηση και Επανασυναρμολόγηση των συγκροτημάτων
  • Μεταφορά και Τοποθέτηση σε διαφορετικό σημείο
  • Καθαρισμός και Συντήρηση

Για περισσότερες πληροφορίες, για όλη την Ελλάδα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της GLASSART μεταξύ 8:00 π.μ. με 4:00 μ.μ. ή μέσω email στο: info@glassart.gr

 

After Sales Service

Η GLASSART δίνοντας ιδιαίτερο βάρος στην εξυπηρέτηση των πελατών της δημιούργησε το τμήμα After Sales Services. Στόχος του τμήματος είναι να συμβάλει ακόμα περισσότερο στην ικανοποίηση του πελάτη με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες του.

Τα στελέχη του After Sales Service βρίσκονται στο τηλέφωνο (+30) 210 66.69.112 μεταξύ 8:00π.μ.-4:00μ.μ. για να συντονίσουν το έργο παροχής υπηρεσιών συντήρησης σε όλη την Ελλάδα είτε μέσω τηλεφωνικής υποστήριξης είτε μέσω επίσκεψης τεχνικού και συνεργείου στην έδρα του πελάτη.