- ΕΤΑΙΡΙΑ
- ΠΡΟΪΟΝΤΑ
- ΧΡΗΣΕΙΣ
- ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
- ΚΑΤΟΙΚΙΑ
- ΕΡΓΑ
- ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ
Η GLASSART διατηρεί μια αμφίδρομη σχέση με τους πελάτες της και βελτιώνει διαρκώς τις υπηρεσίες της, στοχεύοντας στην πλήρη ικανοποίηση των πελατών.
Η GLASSART, στα πλαίσια της πολιτικής της για την εξυπηρέτηση των πελατών της, διαθέτει εκπαιδευμένο προσωπικό και ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα που φροντίζουν για την άμεση υποστήριξη και την ταχεία εξυπηρέτηση σας.
Οι υπηρεσίες που προσφέρονται είναι:
Για περισσότερες πληροφορίες, για όλη την Ελλάδα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της GLASSART μεταξύ 8:00 π.μ. με 4:00 μ.μ. ή μέσω email στο: info@glassart.gr
Η GLASSART δίνοντας ιδιαίτερο βάρος στην εξυπηρέτηση των πελατών της δημιούργησε το τμήμα After Sales Services. Στόχος του τμήματος είναι να συμβάλει ακόμα περισσότερο στην ικανοποίηση του πελάτη με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες του.
Τα στελέχη του After Sales Service βρίσκονται στο τηλέφωνο (+30) 210 66.69.112 μεταξύ 8:00π.μ.-4:00μ.μ. για να συντονίσουν το έργο παροχής υπηρεσιών συντήρησης σε όλη την Ελλάδα είτε μέσω τηλεφωνικής υποστήριξης είτε μέσω επίσκεψης τεχνικού και συνεργείου στην έδρα του πελάτη.